Enter your search terms:
Top

Serviceteam

2020park / Serviceteam

Det sier Terje Hauge og Jarle Oftedal fronter serviceteamet i 2020park, som får toppscore på kundeundersøkelsen gjennomført av Markedsføringshuset.

Folk er ikke redde for å ta kontakt

– Vi holder tett dialog og kontakt for å sikre god kommunikasjon med våre leietakere. Dermed har vi tillit til hverandre og ingen barrierer for å ta kontakt.

 

For oss er det personlig

 

Deres forklaring på gode tilbakemeldinger er like enkel som den er vanskelig; det gjelder å snakke sammen. – Alle de som er her i 2020park har vi hatt kontakt med siden de «flyttet inn» og de nøler ikke med å kontakte oss når vi trenger det, sier Hauge og Oftedal. – For oss er det personlig, sier de to.

 

Melder inn på web

 

Samtidig har 2020park et web-basert system der alle selskapene har tilgang til å legge inn sine meldinger om saker og ting som skal fikses eller må tas tak i. Dette sender serviceteamet videre til de som kan fikse problemet, enten det er kantine, renhold, elektriker, rørlegger, vaktmestertjeneste, ventilasjon eller andre saker.

– Henvendelsene kommer jevnt og trutt, og vi drifter både helt nye miljøbygg og eldre eiendommer som krever mer av oss.

 

Føler seg heldige

 

Hauge og Oftedal mener at de har svært kjekke leietakere og føler seg heldige som får jobbe med alle sammen. Vi noterer oss at den holdningen er både unik og spesiell. Men de gode relasjonene fører til at ting blir kjapt fikset og folk som skal ha hjelp rekker ikke å bli irriterte.

Kontroll på inneklima

 

– Vi har jobbet intenst med inneklimaet, noe som viser igjen i kundeundersøkelsen. Det gjelder å spre god informasjon og forklare detaljert om hvordan vi kan løse utfordringene. Samtidig kan vi styre mye via data i hvert enkelt rom. Det gjelder særlig temperatur. Følsomheten for sol og vind er automatisert for bygget.

 

Åpne linjer

 

Den gode dialogen gjelder mye kunder og leietakere, men Hauge og Oftedal understreker at en tett relasjon mot leverandører også betyr mye. – For oss er det også viktig å ha åpne linjer til vaktmestertjenester og andre leverandører, det er jo de som fikser det meste for oss.

 

Løsningsorienterte

 

For leietakerne er det satt opp faste møter to ganger i året der HMS, brannvern og evakueringsplaner gjennomgås. Det er en ekstra anledning til å løfte opp saker og ting som skal løses. – Vår holdning er å være løsningsorientert og å jobbe sammen med folk. Det er da vi får best resultater, sier Terje Hauge og Jarle Oftedal.